<

Så roligt!

Jag blir så glad av alla kommentarer jag får här i bloggen och det är så kul att läsa! Mitt läsarantal bara ökar och ökar och det är jag så glad över :) Tänk att det finns dom som sitter och läser i min relativt tråkiga blogg. Många vet jag inte alls vilka det är som läser vilket är lite spännande och gör mig nyfiken. Vilka är ni där ute :)?

Något jag alltid ansett vara tråkigt i bloggar är just frågestunder. Men nu funderar jag på att ha en frågestund eller ja en "skriv vad ni vill veta" stund. Det kanske är någon fråga, något ni vill att jag ska skriva om etc. Kanske har ni frågor till min kära make Niko eller har något ni vill att han ska skriva om. Ja det är lite fritt fram. Kanske ni inte har något ni vill läsa om utan är så supernöjda med min blogg som den är :P Ibland är det svårt att veta vad man ska skriva om så lite tips är alltid bra :)

Äntligen fint väder idag! Imorgon ska jag skämmas bort! Först besök hos BM sen gravidmassage, ansikts- och fotkur! Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: LenaLovisa

Hej Kära Du! Du vet vem jag är som läser din blogg ..... En löptokig arbetskollega med 3-barnsmamma som är 25+ år ;). Å, du kan du nog gissa vem det är :).

När kan jag bjuda dig på cupscake? .....Har en svag aning att jag har lovat att jag ska slänga ihop några till dig ..... Få boka in en tid för en träff ...... Helst efter att lille filuren i magen kikat ut, så kan du äta cupscake och jag sniffa bebis :)

Kram på dig fina Becca ♥

2012-05-13 @ 13:54:49
URL: http://lenalovisa3.wordpress.com
Postat av: Moa

Har ett namn tips som är ovanligt pojknamn och passar bra enlig min mening med ert efternamn Mattheos TILO ! ;)

2012-05-13 @ 15:47:19
Postat av: agneta

Hej vännen! Allt bra med er alla? Jag läser din blogg jämt, men jag skriver inte nåt! Men nu kände jag, att jag var tvungen o skriva nåt. Saknar dig på jobbet! Sist jag såg dig på jobbet, så var du så fin! Solbrun i ansiktet o en stor härlig kula på magen o ögonen lyste av lycka o det är härligt att se!. Kramar Agneta

2012-05-13 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback