<

Magkollage!

Idag är det 3 ynkla veckor kvar tills BF! Hur sjukt låter inte det? Snart har vi lillskrutten här! Oj vad jag längtar :) Nu är han även klar, han är färdig i magen men han kan få ligga på jäsning ett tag till :)

Jag har slutat se att jag växer därför gjorde jag ett kollage! Det är bilder från typ början tills nu med några missade veckor i början. Senaste kortet är taget igår! Här har ni. Ser ni nån skillnad :P? Nu längtar jag bara tills lillen sjunker ner lite så jag kan andas lättare. Och jag är fortfarande väldigt fashinerad av min väldigt runda mage :P


Kommentarer
Postat av: Cuisette

Vilken motivation det här ger mig att ta bilder så ofta som möjligt. Det är ju hur roligt som helst att se sen hur magen har växt.. och växt.. och växt. Så himla fint!

2012-05-10 @ 22:20:30
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Syster

Fina, fina mage! Varför tog inte jag mina magbilder sådär i samma vinkel? Mycket roligare när man ser hur den växt exakt :-)

2012-05-11 @ 08:59:22
URL: http://hemmahoscecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback