<

Jag har tagit ett beslut...

Tänk att det nu bara är 9 dagar kvar tills lillen är beräknad, det känns helt sjukt faktiskt. Jag minns när man gick från tresiffrigt till tvåsiffrigt och nu är vi liksom nere på ensiffrigt! Fast jag kan ju fortfarande gå till tvåsiffrigt igen kom jag på nu, fast + då... Hoppas inte det blir så länge jag går över tiden! Har firat denna stora grej med att dammsuga, torka golvet och gå på dop... Det var ett väldigt tråkigt dop faktiskt men ja finns det inget annat att göra så måste man ju kolla det.

Har varit helt orkeslös idag egentligen. När jag vaknat och ätit frukost försvann all min energi och jag slocknade i soffan och kunde inte vakna till liv igen kändes det som. Har nog aldrig varit så trött! Varmt har det varit också. Så gissa vad vi åt... Grillat! Kunde ni aldrig gissa va? Klarar dock knappt av att vara ute längre då jag blir så varm. Känns som jag ska explodera snart också, magen är hård och sprickfärdig!

Tidigare har ju både jag och Niko skrivit om namnträsket och idag tog jag ett stort beslut. Jag har bestämt mig för att lillen ska få T:et i efternamnet också... Det blir ett långt namn han får men jag vet ju hur gärna Niko vill det och hur mycket just det namnet betyder för honom så varför ska jag vara den som gör att det namnet inte går vidare till hans barn? Så det blir en liten en med dubbelgrekiskt efternamn! Nu är det bara det lilla lilla beslutet kvar om förnamnet...

Imorgon ska vi ta sovmorgon, eller typ iaf. Nu ska jag diska! adjöken!

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Åh, jag har sån panik med att välja namn trots att jag har halva graviditeten kvar. Men, man kanske ser ett namn som passar när barnet väl är fött. Det känns som att beslutet blir liiite enklare då. :)

2012-05-23 @ 14:32:55
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback