<

Barnkommentarer

Att jobba med barn är nog det mest fantastiska som finns. Igår var jag och hälsade på på mitt jobb, dom skulle ha maskerad och hade gjort glass så självklart ville jag vara där :) Barn är så roliga också med deras kommentarer. Bjuder på tre olika situationer.

Barn: Vem har du fått halsbandet av?
Jag: Av Niko
Barn: Är du kär i han?
Jag: Ja det är jag
Barn: Är ni gifta?
Jag: Ja det är vi
Barn: Fick du tårta i ansiktet då?

(Barnen fick se ett kort för längesen när Niko mosar tårta i mitt ansikte och det har dom inte glömt :) )

Barn: Jag har tänkt
Jag: Jaså, vad har du tänkt på?
Barn: Bebisen ska inte heta Erik Saade..
Jag: Jaså, vad ska han heta då?
Barn: Han ska heta Danny.. Eller Svampbob Fyrkant går bra också

(Ett av barnen har bestämt att bebisen är hans men att vi kan dela på honom. Han skulle bestämt heta Erik Saade Mattheos men har visst nu ändrat sig :) )

Barnen hade så fina prinsessklänningar som snurrade så fint när dom dansade.
Jag: Jag har inget som snurrar så fint, kanske mitt halsband gör det.
Barn: Det gör inget, du är fin ändå.

(Trots den väldigt tjocka magen jag har så är jag ändå fin)

Är dom inte härliga? Jag saknar dom små liven :) Men har sagt att jag ska försöka komma på deras sommaravslutning den 29 maj, jag har inte lovat nåt för säkerhetsskull :)

Visst har jag sagt att vi har en konstig katt? Igår hittade jag Zeus här... Nerkrypen i datorväskan... Vilket gjorde Napoleon nyfiken :)

 

Ännu en update. Jag råkade visst beställa ett pingupåslakanset... I turkost... Och en turkos pingufilt... Ooops.


Kommentarer
Postat av: Elin #806

Ja, men visst rååååkar man mycket i garvida tider :P hehe

2012-05-09 @ 19:57:59
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: thess

Åh barn är bara så mysiga med deras tankar och ord! :)



Sv; Det verkar som att försäljningen utav City crossen har gått väldigt bra, vet flera st nu som också kör med den :) Men det förstår man ju, den är snygg och väger knappt nåt :) Åh vad spännande med så nära till BF! är du nervös? :) vet ni könet? :)

2012-05-10 @ 12:10:21
URL: http://thereshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback