<

Måndagstråk

Idag har jag haft en sån där dag där jag gjort allt tråkigt som finns att göra. Jag har tvättat och blivit förvånad över hur många långärmade tröjor Niko egentligen har, de tog aldrig slut! Det märks i kroppen att jag gjort en massa idag, nu är jag helt slut och min skinka värker jättemycket!

Nu sitter jag och funderar över vilka bilder vi ska framkalla från bröllopet. Det är svårt att välja vilket som ska bli "bröllopsporträttet" då alla kort är så fantastiska. Bilderna är tagna av Ellen, www.ellenkarlsson.se och jag rekomenderar verkligen henne! Ska boka henne för en gravidfotografering i början av maj också så man får lite fina bilder på mig, Niko och magen :)

Jag längtar tills nästa torsdag då vi ska på 3D ultraljudet, vill se vem det är som bor och möblerar om i magen! Spännande!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag längtar också till nästa torsdag! ;)

2012-03-05 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback