<

Lycka

Träffade min gamla goda vän Mia idag för en lunch på stan, det var ett väldigt kärt återseende. Vi kollade lite smått på stan också och jag inhandlade lite viktiga saker.

Men nu till något som gjorde mig så väldigt glad! Kom hem och där låg ett brev från försäkringskassan... Nervöst öppnade jag det och när jag läste vad som stod började jag nästan gråta! Min gravidpenning blev godkänd, behöver inte ens komplettera med något. Vilken lycka! Nu är det bara denna sjukskrivning som ska godkännas också så kommer jag vara nöjd och glad.

Jag och Niko har fastnat för en mobilapp, Rumble. Nu två kvällar i rad har vi legat i sängen, bredvid varandra och spelat det i, jag vet inte hur länge, men länge. Även idag satt vi och spelade när han var på jobbet och jag fick till många kanonrundor! Det är roligt i alla fall, ett tips till er andra om ni har tråkigt, ladda ner det :)

Förhoppningsvis ska jag träffa Jennie och Liam imorgon också, eller jag ska det men har bara inte fått en bekräftelse på att tiden och platsen funkade :) Nu ska jag vila kroppen efter dagen, helt slut är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback