<

Blivande musiker?

Börjar misstänka att lillknodden är blivande musiker... Det har varit lungt i magen idag tills nu när jag gläppte över till melodifestivalen och musiken satte igång, då blev det röj i magen! Ska bli intressant och se reaktionen på Timoteij denna gång.

Igår var det väldigt aktivt i magen, både med sparkar och sammandragningar. Det var så roligt att titta på magen och se hur den stöttes åt höger och vänster det kändes jättekonstigt att se. En alien i magen? När jag vaknade inatt var det så aktivt i magen så jag fick ligga och typ gunga fram och tillbaka som en vagga för att få det lungt :)

Kommentarer
Postat av: farmor

Känns helt overkligt!!! Här sitter vi och har ett babyskydd i VÅRT hem!!! Helt otroligt att vår familj ska utökas!!! Det börjar att kännas på riktigt nu! En ny liten familjemedlem hälsas välkommen till denna värld och det är inte utan att man blir rörd.Så vem du än är välkommen till världen,hoppas dej all lycka på färden! Älskar dej redan,fast jag aldrig har träffat dej.Stor kram å mycket kärlek lilla vän

2012-03-03 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback