<

"...börjar bli väldigt rund om magen"

Jag blev sjukskriven hos läkaren idag, till 4 april, sen hoppas vi på att gravidpenningen går igenom. Om den inte gör det och jag måste jobba ska jag få hoppa runt på jobbet där jag behövs isf. Men jag hoppas på att jag har jobbat min sista dag på ett tag. Hon satte även "diagnosen" foglossning på mig så det känns ändå skönt att veta vad det är än bäckenproblem. Nu har jag massa tid till virkningen... Ja den trodde jag skulle gå relativt snabbt men näe, en rad tar ca 20-30 min för mig att virka och fint blir det inte. Inte än iaf.

Idag var mina små pojkar väldigt söta vilket jag var tvungen att fota. Zeus ser oftast så mesig ut på kort och Napoleon ser elak ut men inte idag. Idag var båda söta.

      

Men dom såg även tokiga ut, Zeus visade stolt upp hans monstertass och Nappe vet jag inte vad han gjorde, nån form utav karatemoves.

           


Just ja, när jag fick sjukintyget så skrev hon så roligt tycker jag. "Gravid i v26+6 och börjar bli väldigt rund om magen"... Är jag så rund verkligen så läkare skriver ner det?

                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback