<

Tandkrämstubprincipen...

För tredje gången nu börjar jag på ett inlägg då datan startats om och jag har missat det. Försöker tänka tillbaka på vad jag skrev men jag minns inte...

Jo just det, om tandkrämstubsprincipen. Min tanke är då att när tandkrämen börjar ta slut så pressar man uppifrån och trycker neråt för att få ut tandkräm. Borde inte det funka med barn? Jag vill ju ha barn i maj menar jag... Kommer det inte i maj vill jag ha ett 6e juni barn bara för att det är så skönt att alltid vara ledig på sin födelsedag!

Nu är Niko påväg hem från jobbet och jag ser fram emot söndag då vi kan sova ut! Men ja, Niko sa att det var ett bra tillfälle att gå upp tidigt och tvätta och sådant tråkigt. Jag vet inte om jag håller med om att det är ett bra tillfälle...

På söndag börjar Big Brother igen och jag är en av alla (?) som roas utav det, alltid något att titta på om kvällarna. Snart börjar även Karatefylla igen, ett väldigt sjukt men roligt program.

Nu ska jag försöka sätta på mig TENS-apparaten, vet ej om det funkar än, somnade hos sjukgymnasten och efteråt gjorde det förbaskat ont men det kanske är för det var första gången.. Men jag ger det ett försök iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback