<

Sjukgymnast och vardagslyx!

När en sjukgymnast säger att det inte går att göra något åt smärtan utan att den kommer bestå under hela graviditeten blir man inte glad. Jag är less smärtan och dessa ord gjorde inte saken bättre. Hoppas dock att det kan göra att försäkringskassan vill godkänna min gravidpenning dock! Den är skriven nu och har skickats till en kollega så hon kan läsa igenom den.

Annars blev det spontanmiddag på restaurang idag med min kära Niko. Nu när vi varit duktiga och gjort matsedel och handlat mat tills nästa söndag skulle det idag bjudas på pasta och köttbullar... När vi var nere på stan lockade inte det så mycket, utan ja poff så var vi (läs Niko) 600 kronor fattigare och trerättersmiddag rikare! Gott var det och det är mysigt med lite vardagslyx!

Imorgon kommer svärföräldrarna hit över helgen, nästa helg kommer eventuellt mina föräldrar hit och helgen efter det är det eventuellt 50 års kalas i huvudstaden, fullt på schemat nu!

Nu ska jag checka ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback