<

Här kommer det ni alla väntat på...

...nämligen en magbild! Här är en nytagen bild i vecka25(24+6). Jag börjar verkligen känna mig som Gloria, eller växa mig in i rollen... Satt på soffkanten förut och helt plötsligt fick jag övervikt åt ena hållet och ramlade ner från den. Jag blir klumpigare och klumpigare för varje dag som går. En kollega sa idag "Oj, vad stor du är!" Vet inte om man ska svara tack eller inte, men hon har ju inte fel. Jag är stor - och större kommer jag bli. Jag mäter 110 cm runt magen nu!

v25(24+6)


Jag och min kära Niko har ju två pojkar, Napoleon och Zeus. Dessa grabbar är helt förälskade i Niko, där han är hittar man katterna, mig struntar dom i. När jag kommer hem ligger dom kvar på sin plats. Men när Niko kommer, öppnar porten och närmar sig vår dörr vaknar dom till liv. När nyckeln vrids om i låset springer dom fram till dörren och nästan överfaller honom för att dom är så glada. Vad har jag gjort för att förtjäna denna behandling? När Niko sitter vid datan får han alltid sällskap av våra pojkar, antingen ligger Napoleon vid tangentbordet eller så ligger han i soffan. Idag så kunde pojkarna samsas i den onerbäddade soffan (som gäst får man mitt Backstreet Boys påslakan!) medan Niko satt och spelade lite. Såhär söta är grabbarna!


Nappe o Zeus


Nu ska jag återgå till brödbaket och sedan ta mig ett kvällsbad för att förhoppningsvis lugna ner ryggsmärtorna lite!


Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Var det sekunden efter som Nappe flög på dig? Ser ut som du tog bilden precis innan...

2012-02-15 @ 21:08:51
URL: http://frumattheos.webblogg.se/
Postat av: carina

Jag kan bara inse att du gör det otroligt bra!!! Vad beträffar katterna så är det nog bara att gilla läget dom går sina egna vägar kan ju oxå vara så att dom känner på sej att du inte är riktigt lika smidig som tidigare och därför låter dej vila haha stor kram tjejen

2012-02-16 @ 09:56:51
Postat av: Anonym

Hehe våran katt Nisse pisse vi hade älskade att sova på min stora mage när jag halvsatt i soffan, när jag väntade Tuva och Vilma :) när dom hade fötts å jag dubbelammade dom så låg dom på en sån där uformad ammningsäck å Nisse skulle alltid ligga mittemellan:) kram

2012-02-17 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback