<

Babygym

Både jag och Niko tyckte om Pingu när vi var små (även nu) därför var det en självklarhet att vi skulle ha ett babygym med Pingu! Det vi misstänkte var även att katterna skulle älska det - och så var självklart fallet! Zeus flög på det direkt medan Nappe var lite försiktigare men vågade sig tillsist fram.

BabygymBabygym


Jag har inte så mycker mer att säga, har mest jobbat idag och sedan tagit det lungt i soffan. Imorgon ska jag testa en TENS-apparat och se om det hjälper något mot bäcken/skinka/knä/rygg besvären, hoppas hoppas!


Förövrigt, jag längtar inte alls tillbaka...

Montego Bay - Jamaica

Seven Mile Beach - Grand Cayman

Labadee - Haiti


Kommentarer
Postat av: carina

Förstår dej till fullo!! Mycket bättre med kyla rusk och snö haha är inte ett dugg avundsjuk

2012-02-17 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback