<

Längesen sist

Längesen nu - men har varit och firat påsk uppe i Piteå och då kände jag inte att bloggandet var så viktigt. Det var en mycket härlig långhelg då jag fick se snö igen! Vi tog med oss våra små pojkar också, att åka bil så länge var nog inget dom tyckte om men dom fixade det galant och var jätteduktiga: dock blev Zeus sjukt rädd för vindrutetorkarna! Vi har invigt grillen och Niko är grillmästare och gjorde bästa grillningen nånsin tror jag (tror även hans bror tyckte det då det sista han hade sagt var "tack för att du grillade" när vi skulle åka)! Vi har ätit påskmiddag hos Nikos ena moster, varit kattvakt åt Zeus mamma (som inte tyckte om honom utan skulle slåss och anfalla honom), vi har lekt med Nikos kusinbarn (som tyckte om vår kissekatt och ville jaga honom hela tiden, det var kul. Så fort Zeus gick iväg så sa hon "kissekatt kommer snart" o när han kom tillbaka så sprang hon emot honom med armarna uppåt och sa "jaga kissekatt" :) ). vi har lekt med ännu fler barn, vi har varit på stan och handlat liiite barnkläder och coca cola läppglans! Vad har vi gjort mer hmmm... Bara njutit och tagit det lungt egentligen. Hemresan igår var väldigt lång och vi trodde aldrig att vi skulle komma hem. Hörde dock roligaste sloganen nånsin! Nån gammal ketchup slogan, "to me, to you, to mat" HAHA!

Idag var jag och hälsade på jobbet och bjöd på hejdå glass. Mycket kul att träffa dom små liven igen! Har även packat ihop mina grejer där så nu har jag inget kvar där. Kändes väldigt konstigt. Jag hade en gosig och fin mage sa dom och vuxit hade jag med gjort.

Näe, uppdaterar kanske sen ikväll igen, får se. Men nu är jag trött.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jasså? Vad roligt! Newbie har så söta kläder så man dör!

2012-04-10 @ 21:30:38
URL: http://textavkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback