<

Dopet

Ett litet inlägg till - om Levis dop som jag nämnt tidigare. Dopet är nu avklarat sen 1½ vecka tillbaka och jag njuter nu i fulla drag av att det äntligen är över. I sista sekund fick jag för mig om att sjunga på dopet, vart det kom ifrån vet jag inte alls. Men jag tog mod till mig och framförde "älskade barn" åt min älskade son. Det blev väldigt darrigt men jag gjorde det i alla fall till allas förvåning (berättade det inte för någon). Levis skötte sig jättebra under dopet, skrek bara en liten liten stund och sov sedan igenom resten - han vaknade när det var dags för vattnet på huvudet men verkade inte bry sig utan slockande igen :)
 
Även fikat var mysigt och om man får skryta även gott och fint! Tror det blev som jag tänkte mig, allt gick i grönt och vitt och allt fika hade jag gjort själv! Vi var ungefär 55 pers med barn inräknat och jag kommer aldrig baka så mycket igen i hela mitt liv :P Levis fick superfina presenter av alla och jag tror att även han är nöjd med hans dag.
 
Bjuder på två kollage - ett på lite dopbilder på Levis och sen ett på allt fika :)
 
 

Glöm inte följa mig på instagram frubexx är namnet (den är privat men bara att skicka förfrågan)
 

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Herrejisses vad duktig du är! Och superfint blev det också! Sluta, för Guds skull, aldrig blogga! :)

2012-09-19 @ 12:21:04
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback