<

Nu ska jag försöka igen!

Nu tar jag steget igen. Har många många ggr loggat in på blogg.se för att skriva men så dyker något upp eller jag kommer inte på något att skriva. Egentligen har jag så mycket att skriva för det händer så mycket just nu, speciellt med Levis, det händer så mycket så mycket.

Okej, detta får bli ett litet uppdateringsinlägg så blir det fler normala framöver. Nu är det en månad sen vi var på BVC med honom och då var han 65 cm lång och vägde 7920g, nu ÄNTLIGEN börjar hans vikt plana ut och han följer hans kurva perfekt, en stor kille vi har. 31 oktober kommer dom hit till oss och ska kolla hans utveckling, får se om han får en OK stämpel i rumpan. Annars gymmar han varje morgon, går lite i gåstolen, hoppar i mamma och pappas famn, pratar för fullt, nakentränar varje kväll. Han kan vända sig både från mage till rygg och rygg till mage, menn bara om han känner för det. Nya grejen är att ligga på rygg, rulla till sidan, rulla ihop som en boll och så fortsätter han så tills han har snurrat några varv runt runt runt. Han bjuder ofta på ett härligt skratt och ännu oftare på ett leende. Han tycker om att gå långa härliga höstpromenader med mamma, nu i sittdelen som vi invigde idag!  Han växer så det knakar och har strl 68 i kläder men igår fick han en pyjamas i strl 74 och den satt perfekt så det blir nog att gå över till det lite smått.

Behöver jag säga att jag är stolt över denna lilla filur? Mammas lillstora filidutt! Han sover fortfarande bra om nätterna, somnar han runt 22-23 tiden, vaknar 1-2 ggr per natt för att sedan sova till någongång mellan 8 -10. Vi är så otroligt lyckligt lottade över att ha denna alldeles perfekta pojk hos oss, en som alltid gör alla glada. Han får även smaka lite mat, eller ja får nån tesked varannan dag ungefär, hittills har han fått testa sötpotatis, nästa vecka blir det palsternacka eller morot, har inte bestämt mig än... Tror han tycker om det ändå, han grinar inte illa ändå :)

Hmm, det var nog allt för tillfället, jag SKA bli bättre på att uppdatera. Men nu får ni en liten bildbomb med lite kort :)

 
Levis idag i sittdelen :)                                                Levis morgongymmar
 
 
Mammas älskling                                                    Härlig höstpromenad
 
 
Levis och giraffen Sophie :)                                       Första smakbiten på hans 4 månadersdag
 
 
Far och son!                                                               Mor och son!
 
 
Tills vi hörs nästa ggn, hej då!
 

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Så himla fina bilder! Kan inte fatta att han redan är fyra månader! Känns som igår som jag läste din förlossningsberättelse.

2012-10-21 @ 09:18:15
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback