<

Glömska

Nu har jag glömt bort att jag startat upp bloggen igen, det har helt försvunnit!
 
Jag tycker det är väldigt mysigt att vara mammaledig och njuter av det till fullo. Dagarna brukar bestå av sovmorgon till ca 10, sedan får Levis gymma lite medan jag äter frukost. Sedan ska han upp och mysa lite eller åka lite gåstol.   Sedan är det lite mat lite då och då, lite blöjbyten med, sen är det lite sångstunder, lite bus, lite promenader och så brukar det oftast bli ett bad med mamma och sedan lite nakenfis träning sen somnar han så småningom. Det där med rutiner vid sänggående och så är inget jag/vi stressar på. Det kommer när det kommer känner jag, sålänge    vi och Levis är glada och nöjda är det bra. Han sover alltid första passet i sängen fortfarande, sen får han ligga och mysa i vår säng och det gör inte mig nåt faktiskt, det kommer en dag när han ska sova i eget rum och då är nog dessa tider guld värda. Han somnar oftast vid bröstet men det gör mig inte heller något, där är han trygg och mår bra och njuter - och vem vill inte somna trygg? Näe helt enkelt, jag är glad, Niko är glad och Levis är glad!
 
Nu ska jag börja plocka ihop mina saker och sen lägga mig. Imorgon kommer BVCdamen hit, sen ska det packar för på torsdag flyger vi upp till Piteå (eller ja Luleå). Flyger för första ggn med Levis! Nervös. Men eftersom han är världens bästa så kommer det gå galant.
 
Lovar en kort update imorgon om han får en OK stämpel i rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback