<

Tjaba tjena hallå!

Besöket hos barnmorskan gick bra :) Har varit en student där nu två ggr så jag dubbelundersöks, först av studenten och sen av vår barnmorska. SF-måttet hade ökat med 1 cm, lillens hjärta lät jättefint och tror det aldrig varit så extremt tydligt som det var nu :) Han är fortfarande fixerad (vissa som är fixerade kan ju ändra sig) och hade åkt ner en bra bit. Vi bokade in en till träff om 2 veckor i fall att! Studenten började på förlossningen den 11 så vi får se om vi får träffa någon av dom, antingen studenten på förlossningen eller BM på vårdcentralen.

Det börjar ju närma sig nu med stormsteg och det känns fortfarande riktigt sjukt. Än känns det inte som att nåt är på G utan det känns som vanligt. Jag försöker ta det så lungt som möjligt så att det inte ska sätta igång, på fredag medan Niko är på opponering ska jag försöka gå ut och gå och röra lite på mig men inte innan dess!

Imorgon ska jag till jobbet på sommaravslutning! Det ska bli kul att träffa alla föräldrar och barn en sista gång, krama om alla skruttungar innan de slutar osv. Näe nu ska jag ta och äta lite choklad tror jag det måste man göra ibland(ofta).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback