<

Kokande och onervös!

I väntan på att maken ska sluta jobba så sitter jag i solen en stund! Dock är det varmt så in i h-vete vilket gör att jag ungefär orkar 5 minuter sen är det nog. Men äntligen är värmen här så jag kan inte klaga!

Många frågar om jag är nervös nu när det närmar sig med stormsteg och svaret är fortfarande nej. Jag är inte nervös nånstans, är det konstigt? Jag går inte ens och väntar att det ska ske. Eller jo såklart jag väntar men det är inget jag går och tänker på för då skulle jag bli galen av tristess och väntan skulle bli olidligt lång. Först ska jag till BM imorgon, sen sommaravslutning på jobbet, sen ska Niko få bli klar i skolan sen är han välkommen ut till oss. Vi funderar på att göra en låtlista till förlossningen och spela Sean Banans "här glider kingen in" när han kommer ut! Vore inte det kul?

Måste väl även tillägga och skriva ett grattis till Sverige som vann ESC igår. Men jag håller fast vid att jag inte tycker om låten ändå!

Avslutar med ett citat från en av de bästa filmerna. "Sol i sinne, brun inne"!


Kommentarer
Postat av: Sandra N

haha! ungefär som vi då, men vi (jag) vill föda ut ungen till gaga - born this way! ;)

2012-05-30 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback