<

Egoboost!

Man borde alltid hälsa på sitt jobb när man vill få sig en liten egoboost! Och det är precis vad jag fått idag! Föräldrar säger hur pigg man ser ut och när man säger att man är beräknad om två dagar så kan de inte tro det för så pigga såg inte de ut! Barnen är ju underbara dom! Dom vill sitta i knä, leka med håret (som visst luktade jättegott, som choklad) och klappa på magen! Den såg nästan ut som en pumpa tyckte dom - och jag var väldigt fin! Det värmde även när en storebror till ett barn kom fram och kramade om mig och sa "hej Rebecca!" sen så klappade han mig på kinden och sa "du är faktiskt väldigt söt"! Hur gulligt är inte det?!? Sen så sa han även att han tror han visste vad jag hade i magen, han gissade korrekt på en bebis :) Innan alla gick så önskade alla lycka till och det värmer det också! Tillochmed jag fick sommarpresent trots att jag knappt jobbat detta år, en present som passade perfekt till mig och min kära make! Grillsåser, eller ja såser som kan användas till det mesta :) Helt perfekt!!

Inga tecken på att något är på G än i alla fall, det känns lungt. Nerverna är där dom alltid varit också! Lovar att uppdatera när det är på G (eller ja när jag tror det är på G). Så håll er uppdaterade :)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tips!!

www.ammamamma.nu hittar du snygga svenskdesignade mammakläder och amningskläder. Om du länkar till vår e-butik i din blogg, så länkar vi till dig OCH så får du FRI FRAKT vid köp över 300Kr.

2012-05-29 @ 22:10:56
URL: http://www.ammamamma.nu
Postat av: Saint Nikolaus

1) Känns härligt att du behöver åka till jobbet för att få dig uppskattning.. Känns som jag gör ett bra jobb här hemma...

2) När jag säger att du är gullig, fin och vacker så är det uppenbarligen inte relevant att ta upp i ett blogginlägg. Är det antingen för att a) jag aldrig säger det? b) att jag säger det men du inte bryr dig? eller c) för att jag borde räkna med viss konkurrens från gärsen?

3) Tack ni föräldrar som gav mig grillsås, fantastiskt och oerhört uppskattande!!

2012-05-29 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback