<

BF+5

BF+5, hör hur det låter... Det är massa dagar över tiden. Men imorgon är datumet jag tror på att lillen ska komma! Jag har tur att fylla på en röd dag och tycker att lillen ska få göra detsamma. Men med tanke på att jag inte känner något ännu så tvivlar jag på att det blir så... Mamma & pappa har dock champagne på kylning nu eftersom pappa är helt säker på att han kommer imorgon. Jag hoppas innerligt han har rätt. Vi har också "champagne" på kylning, alkoholfritt mousserande vin. Av samma märke som vi hade på vårt bröllop och när vi förlovade oss så varför inte fortsätta på ett vinnande koncept?

Lillen bökar runt som bara den just nu och har gjort det ett par dagar. Det är nästan så att jag blir illamående, för jag tycker det känns som när man åker bergochdalbana och det mår jag illa av :P Han rör sig överallt utan just dit han ska, neråt! Jag tror inte kan jag trycka ut honom uppifrån heller... Istället är jag avundssjuk på folk som har ont i magen. Får jag ont i magen så sitter jag och tänker "hoppas hoppas det blir 1000 ggr värre och håller i sig". Är jag normal? Jag längtar efter magont!

Eftersom det inte blev nån bebis igårnatt så ska jag nu ladda inför att föda imorgon. Ska intala mig att det är dags och försöka få kontakt med lillen och be han komma ut. Vem vet, det kanske funkar! Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Giagia

I wish you good luck!!!

2012-06-05 @ 21:48:50
Postat av: Syster

Ja nu attans får han faktiskt komma ut tycker jag!

2012-06-05 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback