<

Så ringde expressen...

Idag var en stor dag, min första dag ensam med Levis! Långdag dessutom - 12-21.30! Det har faktiskt gått bra men det tar nog ett tag att komma in i rutiner - hur man ska hinna äta, gå på toa osv. Men jag är ändå nöjd över dagen och jag har tillochmed hunnit diska! Självklart myst en massa med lillgrabben också. Jag är ändå nöjd med dagen måste jag säga!
 
Dagen började rätt så kul. Jag brukar inte orka svara när det är 08 nummer som ringer men idag gjorde jag det! Det var en kvinna från Expressen. Vad fan vill expressen mig tänkte jag. Så fortsätter hon med att hon har hittat min blogg efter att ha googlat runt lite - vilket gjorde att jag ännu mer undrade vad hon ville mig. Hon fortsatte med att säga att dom gjorde en artikelserie om husdjur och sjukdomar och gravida och hade då hittat min blogg då jag har katter. Tyvärr fick jag ju göra henne besviken iom att jag inte är gravid längre och det var just gravida hon sökte. Var skönt att kunna skylla på att jag inte var gravid längre än att hitta på nån vit lögn om varför jag inte ville ställa upp. Men ändå, lite coolt var det ändå att hon hade hittat min lilla blogg. Blev inga 15 minutes of fame här för mig inte. Så ni gravid med husdjur se upp, hon kanske ringer er också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback