<

Nu närmar det sig...

Undra vad vi gör imorgon vid denna tid, förhoppningsvis är vi på förlossningen i väntan på att lillen ska komma!

Idag har vi gjort en massa saker inför morgondagen. Vi har bytt kattsand, tvättat, dammsugit, plockat och donat. Jag har även dubbelkollat BB-väskan. Vet ju att igångsättning (om det nu blir det imorgon) kan ta lång tid så ville kolla så jag hade saker till mig och Niko så det räcker. Har även packat en väska med varsin bok till mig och Niko, kortlek, yatzy och kasta gris! Man måste ju ha något att fördriva tid med :) Nu är det bara necessären kvar att packa och det ska jag göra sen :)

Tänk, 42+0 veckor imorgon! Jag trodde aldrig jag skulle vara gravid så länge! Nu hoppas jag verkligen att förlossningen inte är full imorgon och att dom tycker att jag ska sättas igång (vet inte vad som skulle få dom att inte göra det). Visst har jag önskat att allt gick den naturliga vägen men jag måste ha en sån extremt go mage så han inte vill ut därifrån.

Hoppas ni alla håller en tumme för mig/oss nu imorgon så försöker vi uppdatera bloggen. Vet inte hur reglerna är kring telefonanvändning men så fort jag kan så lovar jag att jag eller Niko kommer uppdatera om vad som händer och sker. Vem vet, jag kanske är hemma imorgonkväll för att dom inte vill som jag vill :P Men kommer kanske ett kort morgoninlägg innan vi åker :)

Kommentarer
Postat av: -Jenny-

Lycka till!!! Det kommer att gå finfint.

2012-06-13 @ 21:31:13
URL: http://ommigochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Lycka till!!!

2012-06-13 @ 21:48:21
Postat av: Sara

Åh, spännande! Lycka till!

2012-06-13 @ 21:54:48
URL: http://jespersmammasara.blogspot.com/
Postat av: Moa

Lycka till, hoppas de går fort eller kommer igång inatt. Hoppas ni slipper 3 igångsättnings tider som jag fick ;)

2012-06-13 @ 22:02:56
Postat av: Sarah

Lycka till!!

2012-06-14 @ 06:56:50
Postat av: Helena

Lycka till!! :D <3

Svar: :)
Fru Mattheos

2012-06-14 @ 08:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback