<

Nu får han komma när han vill!

Så skönt att dagen vi fasat över är över! Eller ja, nu är Niko klar i skolan och uppsatsen ska bara småfixas lite annars gick det galant för honom och jag är så glad för hans skulle och så stolt över honom som fixat det :) Nu är lillen välkommen när som helst! Tror alla spänningar släppt nu för så fort Niko kom hem på lunch och hans del var avklarat så slocknade jag i soffan och var helt slut. Har känt lite småsmärtor i magen till och från idag så jag vet inte om något är på G eller om det är spänningarna som släpper och att jag nu känner mig lugn. Kan ju hoppas att något är på gång så han kommer ut snart :) Lillen fortfarande utan namn!

Jag tror inte det bara är vi som längtar nu, storkatten längtar nog också. Efter att tagit avstånd från mig under hela graviditeten ska han nu vara vid magen och vakta den ser det ut som. Han ligger på den, bredvid den, vaktar den med tassarna eller pussar den. Han kanske känner rörelserna där inne eller känner på sig att något är på G. Konstigt är det i alla fall. Påtal om konstigt så är lillkatten konstig. Han älskar ju väskor och ska alltid försöka krypa i dom, idag lyckades han äntligen! Han är konstig han! Här får ni kort på det!

 
                                           

Imorgon är det dags för det populäraste datumet om när ni tror lillen kommer till oss :) Får se om ni har rätt, det vore kul för då så fyller en väldigt god vän år och min kära morfar! Morfar tycker att det vore en väldigt trevlig present att få sitt tredje barnbarnsbarn då :) Jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Jag får ju då hoppas att han inte tar efter "de större bröderna". Rubbade katter får man leta efter... Att vara så snälla men utan förstånd, det är obegripligt

2012-06-01 @ 21:30:45
Postat av: mathilda

Åhh va mysigt,, hoppas de går bra när det är dags :-)

2012-06-01 @ 23:18:23
URL: http://thilldajohansson.blogg.se/
Postat av: Giagia

Så gullig Nappe är!!!Klart han känner på sej att Matte behöver extra värme å kärlek nu!!! Lycka till vi väntar

2012-06-02 @ 08:43:16
Postat av: angelica

Fina bilder! :)



Skulle du kunna kika in min "baby-checklista" och se om de är något som fattas? :)



Tack!

2012-06-02 @ 16:35:47
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: Cuisette

Ska bli så spännande sen när ditt blogginlägg kommer och du har en bebis i famnen. Väntar med spänning! :)

2012-06-02 @ 17:10:54
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback