<

Nikos drömscenario

Här följer mitt drömscenario under förlossningen:

När barnmorskan säger att nu, nu är han på väg ut, då springer jag fram till min Iphone och slår igång inspelningsfunktionen. Den lägger jag sedan på ett lämpligt ställe, så att det inte blir alltför mycket av det kladdiga så filmen går att visa sedan. Därefter slår jag igång stereon med Sean Banans "Den förste banan". Ni vet, låten "Här glider kingen in, kingelingelinge bla bla bla".

När så barnet kommer ut sker den fantastiska stund då kröningen infaller. Till denna stora stund har det införskaffats en krona, och då alla våra besparingar är slut till barnkläder i storlek 50 (som givetvis inte kommer passa) så fick det bli en billigare variant. Se bild nedan.



När allt detta är gjort är det bara att vänta på de enormt stora responserna från en youtube klassiker och sedan sitta och casha in dollar som barnet sedan får i studenpresent att supa upp.

P.S Genom alla år har jag alltid till en massa löjliga spel (wii, mobilspel, UNO, kortspel o.s.v.) nickat Kingen, vilket gör det här än mer fantastiskt.

Touch And Go
// Saint Nikolaus

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hehe underbart :P Den där låten med Sean Banan älskar min son Jonah, han vill lyssna på den varje dag..

2012-06-08 @ 00:38:23
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha!

2012-06-08 @ 09:56:00
URL: http://gonatcha.blogspot.com/
Postat av: Bebilainen

Med tanke på att min sambo brukar sjunga just Sean banans låt för bäbisen så liter det där som ett drömscenario för honom oxå :-D

2012-06-08 @ 12:54:32
URL: http://minbebis.com/blogg/bebilainen
Postat av: Saint Nikolaus

Haha!

Ja, den har något den låten, även om den bör klassas som fruktansvärt dålig. Men, den fyller sitt syfte nu i alla fall!

2012-06-09 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback