<

Latheten gav mig en ny micro!

Efter att ha tittat på varenda ett av bigbrothers avsnitt så var den stora finalen idag och självklart ska tv11 strula då så fick endast se sista halvtimmen! Men dom jag ställde mig själv frågan när det började, vem kommer ut först vinnaren eller lillen. Jag trodde ju vinnaren och så blev det också!

Har varit och fikat hos ett par goda vänner nu (blivande gudfar med sambo) och senast dom träffade någon som var höggravid så gick födde dom samma natt! Det är väl det vi hoppas på nu, att dom har den inverkan på gravida. Det skulle vara en bra natt känner vi, jag har tagit en powernap och Niko känner sig pigg. Nu är det bara hålla en tumme helt enkelt :)

Idag var vi på babyproffsen en sväng, insåg för ett tag sen att vi inte fick med regnskydd till vagnen så dom skulle ringa och beställa ett så vi får det :) Sen måste jag erkänna en sak, som nästan är pinsamt! Jag framstår som väldigt väldigt lat! Jag insåg att vår micro var väldigt skitig och behövde rengöras... Jag tyckte det verkade så tråkigt så jag tyckte vi skulle köpa en ny ist :P Så ja, ist för att städa en micro så köpte vi en ny! Jag är inte alls lat!

Näe nu ska jag ladda, jag ska ju föda inatt har jag bestämt! Dock känner jag inga tecken på att det blir så men iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback