<

Jag börjar se ett slut!

Jag börjar se ett slut på graviditeten nu - fantastiskt skönt! Om inte lillen bestämmer sig för att titta ut innan torsdag så har vi då tid för överburenhetskontroll vi 8.30 och förhoppningsvis sätts vi igång då sålänge förlossningen inte är full! Visst trodde jag att jag skulle gå över tiden men trodde kanske inte jag skulle behöva gå sålänge så jag måste bli igångssatt! Fast än är det ju inte säkert vet att det är vanligt att förlossningen sätter igång när en tid är bokad för man slappnar av då på ett annat sätt. Men det känns otroligt skönt att veta att på torsdag åker vi förhoppningsvis in till förlossningen för att bli föräldrar! Innan helgens slut har vi lillen här!

Vi har ju två namn som vi väljer mellan och nu känns det så spännande och se vad det blir för nån som kommer få följa med oss hem. Jag är så nyfiken på om vi direkt kommer se vad det är för nån eller om det kommer ta ett tag. Jag vill ju inte gå ut med vad det är för namn vi funderar på men kan ge er lite info ;) Det ena namnet är ett grekiskt namn som 33 personer heter i Sverige och det andra är ett namn från latinet och 109 personer heter det i Sverige så inget av dom är så vanligt i alla fall vilket är precis vad vi vill :) 

Nu ska jag försöka njuta dessa sista dagar och försöka sova så mycket som möjligt. Nu känner jag mig inte lika frustrerad längre och känner mig mer avslappnad! Måste även skriva ett grattis till min fina vän Malin som fick sin lille Vide i torsdags :) 

Kommentarer
Postat av: Elin #806

Åh, jag kollar in här lite då och då... hoppas alltis på att få se en liten bebis på bild ju!! :) Men skönt att få ett sista datum iaf :)

2012-06-11 @ 21:55:17
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback