<

Ja e int bitter!

Rekord är ju alltid kul att slå, men inte när det komma till detta. Jag tror nämligen jag kommer slå rekord i att gå över längst i släkten! Eftersom jag och min syster är kejsarsnittade (v36 för mig och v35 för syster) och min syster blev igångsatt 4 dagar innan beräknat så har jag inget att jämföra med. Det kan ju vara lite ärftligt när barnet föds. Min kusin gick över 5 dagar och jag är nu på + 6 dagar. Alltså innehar jag just nu ett rekord! Det är som sagt inget roligt rekord men å andra sidan så är ett rekord alltid ett rekord!

Mitt tidsfördriv blir mestadels att städa. Jag diskar och städar, städar lite till, rensar lite, rensar lite till, slänger lite och slänger ännu lite till! Idag har jag slängt 3-4 påsar med skit tror jag, allt för jag inte har något att göra. Städar jag inte så bakar jag eller så målar jag naglarna. Igår bakade jag bröd och imorgon är planen att blir en omgång till, dock har vi knappt nån plats i frysen men det får jag se till att fixa.

Förhoppningsvis tog vi sista magbilden idag! Kolla skillnaden från v10 och nu v41. Lite har hänt sen början av graviditeten! +23 kg och massa bristningar.

       


Nä ja, ja e int bitter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback