<

Gårdagen och dagen

Glömde skriva om gårdagens läkarbesök. Det gick jättebra! Han var så duktig! Han hörde bra, han såg fortfarande fin ut och dom fick bevis på att han kissade då han kissade ner ett halvt rum :) Var nyfiken på vikten eftersom jag vet att det är vanligt att de tappar vikt i början - 10 gram hade lillkillen tappat! 10 gram är ju ingenting så nu väger han 3760 gram :) En väldigt stolt mamma har vi här :)
 
Han somnade så gott i bilen så vi beslutade oss att ta en snabbtur till mitt jobb och säga hej innan alla går på semester. Han blev godkänd av både barn och vuxna :) Vi svängde förbi min kusin och kusinbarn så nu har Levis fått träffa sin syssling Alwa för första gången. Fick fin present i form utav ett par byxor och body att växa i :) Vi gick även en premiärtur med barnvagnen en liten kortis. Först gillade han den inte men sen så gick det bara fin fint. Jag slog även rekord i att gå. Har inte gått så långt på flera flera månader och då gick vi ändå inte långt.
 
Idag var det finfint väder och en promenad skulle tas igen - nu för att köpa nappar. Han är väldigt snuttig av sig och napp fick vi börja med tidigt eftersom att han inte kan ligga vid bröstet dygnet runt. Det blev en promenad på två timmar! Det var skönt att veta att jag kan gå så långt nu men jag ska ta det lite lungt ändå, det var ju ändå snart en vecka sen jag födde och helt återställd är jag ju inte ännu.
 
Oscar och Karin var på besök här för ett tag sen - dom ville träffa Levis. Vi fick även där fin presenter i form utav en napphållare och en ursöt outfit. Det är som grodoutfiten (se några tidigare inlägg) fast med hippo och så är det shorts ist för byxor. Kommer passa perfekt :) Nu har lillen somnat i min famn och det är snart läggdags på riktigt.
 
Som hejdå bjuder på en Levis som gör någon speciell min - men ändå så är han så söt :) Jag är så lycklig!
 

Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Haha! Han ser ju på riktigt (och jag ber om ursäkt för valet av ord) korkad ut... Sådan far, sådan son? : ) Oerhört söt i alla fall!

2012-06-21 @ 00:18:05
Postat av: Linn

Haha Niko så du säger :) Han är ju det finaste hjärtegrynet jag skådat! Kramar till er alla!

2012-06-21 @ 03:33:18
Postat av: ingela gahnström

Han är såå supersöt :) En riktigt fin kille :)

2012-06-21 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback