<

Bilduppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, tanken var att vi skulle skriva varsin förlossningsberättelse idag men det glömdes bort. Det är mest mys med lille Levis om dagarna - vi måste ju lära känna varandra! Idag har han fått träffa sin gudfar Simon och så har han fått presenter och blommor, han har haft en bra dag helt enkelt :)

Bjuder på fyra bilder på det lilla miraklet. Imorgon ska vi på läkarkontroll med honom sen kommer förhoppningsvis två förlossningsberättelser.

 

Detta fick jag vakna till imorse :)
 


Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Han fick ju också träffa far föräldrarna idag, via skype! Han var så duktig, ett tag... sen tog hungern över!

2012-06-18 @ 22:56:58
Postat av: Sandra

Åh det grodsetet har jag med!! Så fint de va på! :D

Svar: Jag har funderat på att köpa det men det har inte blivit av. Så fick vi det i present och jag är så glad att vi fick det för det var otroligt gulligt :)
Fru Mattheos

2012-06-19 @ 06:26:22
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Postat av: Anastasia

vart ifrån fick du grodsetet gumman? Den är så underbar och passar perfekt till Levis =) Jag kanske ska säga det en gång till, eran son är så söt så att man dräglar haha =) många pussar till han!!!

Svar: Fick grodsetet i present men det är från HM finns med andra djur också, eller har funnits i alla fall :) Han är rätt så söt faktiskt :)
Fru Mattheos

2012-06-19 @ 08:26:38
Postat av: Alabamasthlm

Men sötnosen!!

Svar: Tusen tack, måste säga att din dotter är helt fantastiskt söt hon också :) Härligt namn också :)
Fru Mattheos

2012-06-19 @ 08:46:43
URL: http://www.alabamasthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback