<

3 dagar gammal...

Lilla Levis är verkligen helt fantastisk! Det finns inget att klaga på, han sover, han äter, han spanar runt för fullt och han gråter knappt (förutom när man byter blöja). Det är helt underbart att ha honom hemma nu, att se han ligga i sängen brevid min. Allt har verkligen gått så bra sen vi kom hem, amningen har redan satt igång och han snuttar på för fullt - tillomed så mycket att vi varit tvugna att ta till napp.

Idag var även BB på väg här och skulle ta PKU på honom och han sa inte ett ljud! Idag var även mamma, pappa och syster här en sväng för att hälsa på nytillskottet :) Och det var tur att dom kom när dom kom så dom fick se honom vaken för han har nästan sovit konstant i ett par timmar nu - förutom att jag måste väcka honom var annan/tredje timme för att amma.

Nu ska jag fortsätta att mysa lite men ville bara skriva några rader om livet som mamma! Förlossningsberättelse kommer senare :) Så här ser det ut just nu när jag sitter framför datorn - en otroligt lycklig mamma och en otroligt charmig (och trött) son!

Kommentarer
Postat av: LenaO

Å, vad mysig ..... Vill också ha en liten bebis nu, men jag får mysa och sniffa på mina 3 Underverk ♥ :). Vad skönt att han äter bra och bajsar får man hoppas ;). Sköt om er och NJUT!!!!!
Kram Kram ♥

2012-06-17 @ 16:52:21
URL: http://lenalovisa3.wordpress.com
Postat av: Cuisette

Grattis Grattis Grattis! Vilken underbart söt pojke ni har fått. Helt otroligt att han för några dagar sedan låg i din mage. Jag längtar så innerligt tills Oktober när även jag får hålla i min bebis. :) Kram!

Svar: Tusen tack :) Han är helt fantastisk och jag kan inte förstå att han bara för några dagar sen låg i min mage! Svårt att tänka hur det var utan honom! Tiden kommer gå snabbt tills det är din tur :) Kram
Fru Mattheos

2012-06-18 @ 09:44:03
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback