<

Värdens snällaste

Igår kväll/natt och idag har jag haft världens snällaste bebis. Efter att jag igår skrev att han inte är intresserad av att sova har han typ inte gjort något annat. Han somnade ca 22.30 i min famn igår, när det var dags att sova bytte jag blöja utan att han vaknade. Vid 3 väckte han mig och ville ha mat! Sen idag har han sovit och varit vaken men varit på toppenhumör. Det har lett till att jag hunnit med så mycket! Jag hann tvätta innan Niko åkte till jobbet, medan Niko jobbade drog jag på mig bärselen och gick till ICA, sen har jag diskat, vikt tvätt, renbäddat, städat lite, rensat garderoben (bort med gravidkläder), packat, gjort kort och ätit! När Niko kom hem så kunde jag tillochmed få mig en välförtjänt dusch och vi hann även slå in Isaks doppresent. En väldigt väldigt produktiv dag! Förut vaknade han, myste lite med Niko och sedan fick han mat och ligger nu och halvsover i min famn. Hoppas att detta fortsätter imorgon då vi ska bila 80 mil uppåt i Sverige till Piteå...
 
Levis blir verkligen roligare och roligare för varje dag, han tittar med nyfiket på saker och ting, för fantastiska miner och är bara så gosig! Just nu ligger han och ler i sömnen och klappar mig samtidigt, underbara lilla barn! Jag är så lycklig så jag kan tro att jag drömmer!
 
Denna fina bild pryder just nu min dator :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så fin han är er kille:) Kul att det är så nära mellan våra små! Jag hade problem med mina levervärden under hela graviditeten, så jag gick på kontroller nästan varannan dag! Redan i vecka 28 steg värdena mycket & de pratade om att ta ut honom redan då, så vi är så glada för att han kom i v 35 + 5 =) Blev igångsatt först, men tyvärr fungerade det inte riktigt, så då blev det ett planerat snitt istället någon dag senare! Våra killar verkar ha lite lika sovtider, Eliah somnade vi 23 & vaknade igen runt 02.30. Skönt att få sova:)

Ha en fin dag!

Kram

2012-07-06 @ 12:31:48
URL: http://franminsidasett.blogspot.com
Postat av: Cuisette

Han är hur fin som helst! Hur har allting blivit nu egentligen när du har blivit mamma? Är det som du trodde? Vore kul att få veta om det man oroade sig för verkligen var värt att oroa sig för eller om graviditetsnojan liksom glöms bort när bebisen väl är framme. :)

2012-07-06 @ 18:23:58
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback