<

Snabb update :)

Resan upp till Piteå gick fantastiskt bra, vilken grabb Levis är! Han bestämde när vi skulle åka så vid 8 kom vi iväg och vid 17.30 var vi uppe! Han gnällde knappt nåt! Tre ggr behövde vi stanna sen sov han! Dock kändes det konstigt att inte krama på honom hela tiden som jag annars gör!
Han har även en supergullig korg som han sover i här (tyvärr ingen bild - kan inte lägga upp det via telefon). Han somnade ca 23 i min famn och sov så gott så ville inte väcka honom för mat, utan bytte blöja o la honom i korgen 04.30 vaknade han första ggn! Lyx! Han gillade nog korgen :) Nu har vi bara legat o myst hela morgonen och ska väl snart gå upp.
Dop vid 15 idag :) Första ggn på månader som mitt ansikte kommer få sig lite smink och håret kommer fixas! Ska försöka ta en familjebild då till "välkommen till världen" till lite tidningar. Eftersom både jag och Niko bytte efternamn när vi gifte oss så vill vi vara med på kortet så folk förstår vilka vi är :)
Fick en fråga i en kommentar om hur det är att vara mamma, om det är som jag trodde och jag tänkte svara på det i ett senare inlägg - så segt att uppdatera via telefon!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback