<

OS

Vill bara snabbt tillägga här att Levis kommer få uppleva sitt första OS nu, vilket givetvis är fantastiskt och alldeles, alldeles underbart för att citera disney..? Vi kommer likt den första fotbollsmatchen tillsammans (VM, Sverige-England) sitta och njuta av sportvärldens snabbaste, starkaste och spänstigaste atleter och försöka stödja den bästa av de bästa med de egenskaperna. Levis håller givetvis på Jamaica och Bolt i första hand, bilder på de kommer att dyka upp här om de inte redan har visats. Så, det kommer ju bli fantastiskt.
 
Det jag tänkte komma till, och upplysa er alla om som inte visste det är att detta Olympiska mästerskap som hålls i London är det trettionde. Kom på det häromdan och ville kontrollera mina OS kunskaper och googlade det. Första länken var givetvis Wikipedia och där fann jag det jag sökte. I år är det XXX Olympiska spelen. Förutom att det är oerhört komiskt är det också enda gången i världshistorien som det kommer vara det. Ta vara på det och njut av att många av oss varit med om 11.11.11, 10. 10. 10, och kommer vara med om 12.12.12 och även XXX i olympiska spel. Det är en tid av historia vi lever i. Finns en massa andra datum och bla bla bla som jag inte nämnt, men ni förstår själva grejen, det är fantastiskt.
 
Bänka er framför tv:n nu, 22.00 invigs ett historiskt ögonblick
 
Touch And Go
//Blivande historialäraren Saint Nikolaus

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Sv: Åh, ja det är verkligen långsamt... Hur gick förlossningen för dig då?
Jag är så rädd för att bli igångsatt. Rädd för en utdragen förlossning och komplikationer.
Blir jag erbjuden igångsättning imorgon kommer jag nog vänta lite till om bebisen bara mår bra, men samtidigt är jag ju så trött på att vara gravid!

2012-07-28 @ 09:49:15
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback