<

En månad!

Idag blir vår älskade Levis en månad gammal, förstår inte att tiden går så fort. Han har redan hunnit växa ur en storlek i bodysar, i byxor kan han fortfarande ha 50. Han växer både på längden och blir tyngde. Han blir mer och mer fantastisk för varje dag och jag är så lycklig! Jag har världen mest fantastiska son och världens mest underbara man. Är det ens tillåtet att vara såhär lycklig? Vi firar hans månadsdag med grillning!
 
På en månad har det inte bara hänt mycket med Levis utan med mig också. De sista två veckorna av graviditeten så fick jag massa bristningar och nu tänkte jag visa er före och efterbild på magen! Ni som inte vill se en tigerrandig degmage, blunda!
 
 
 
 
Egentligen så trodde jag väl att jag skulle se värre ut än vad jag gör och i sinom tid så kommer det bli ännu bättre. Men jag orkar inte bry mig. Degen visar på att jag är en stolt mor till min son. 12 kg har jag hittils tappat och har lika mycket kvar för att nå inskrivningsvikten. Kilona kommer försvinna när dom vill försvinna, degen likaså. Bristningarna får jag nog leva med men det kan jag också ta! Så folk, detta är hur verkligheten ser ut :P

Kommentarer
Postat av: Elin #806

Tycker du ser jätte fin ut nu efteråt ju! Själv förväntar jag mig det värsta tänkbara efteråt i höst :P

2012-07-15 @ 10:17:09
URL: http://littleramona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback