<

Dåligt av mig!

Jo jag vet, uppdateringen är dålig! Men har man semester så har man :) Vi är mest runt o visar upp lillprinsen och han sköter sig jätteduktigt :) Har börjat dopplanera! Nu väntar vi bara på klartecken från kyrka o lokal så kan inbjudningar börja skickas och jag kan börja fixa o dona :) Jag älskar att planera sånt här! Efter dopet vet jag inte vad jag ska planera... Först hade jag (vi) bröllop att planera, med vad vigseln skulle innehålla, sånger, klänning m.m och sen festen med dekorationer, bordsplacering, gästbeskrivning och innan allt gjorde jag egna inbjudningskort, en liten gåva till alla 100 gäster, bordsplaceringskort, servettringar och pyntade ljus (festprogram och innehåll fixade värdpar och toastmaster). Sen var bröllop klart och då fick jag (vi) en smekmånad att planera - blev lite spontanbokning då vi i samma veva fick reda på att jag var gravid och vi ville resa innan han kom och då hade vi en tidsram att hålla oss inom. Resa till Karibien blev bokat! Sen var det dags att planera lillens ankomst med alla dess inköp. Nu är han här och dop ska planeras! Men vad gör jag sen? Vad ska jag nu planera? Bjuder på en bild som visar hur stark Levis är i nacken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback