<

BVC, besök, bebis och film!

Dåligt uppdatering av mig, jag vet! Igår var första dagen (tror jag) sen Levis föddes utan något besök så igår tog vi det bara lungt och njöt! Dock var han väldigt mammig så jag fick inte lämna honom en sekund! Men det är ändå mysigt (förutom när han inte ville sova på kvällen).
 
Idag så har det varit en toppendag, både väder, sällskap och skrutten. Dagen började med BVC, sköterskan var imponerad över att han följde saker med blicken redan vilket alltid är kul att höra :) Hans vikt går stadigt uppåt och ännu en gång blev jag chockad, 4680g, en ökning på 530g på en vecka! Han är nu 56cm lång och har vuxit 3 cm sen han föddes och hans huvudomfång har vuxit 0,5 cm på en vecka och ligger nu på 37,5cm. Han är inte så liten längre, han växer så fasligt fort!
 
Sällskapet idag bestod av min barndomsvän Nattis och hennes härliga småtroll Jordan och Alba. Som vanligt är dom lite blyga först men efter att ha mutat dom med film, saft, kakor och lekpark så slutade det med att dom gick och sopade och dammade i hela lägenheten - haha! Superhjälp :) Alltid lika roligt att träffa dom.
 
Förmiddagen gick i spänningens tecken också då min vän Alexandra låg på förlossningen och nu har äntligen hennes lilla Nell kommit till världen. En mycket söt tjejja och jag är så glad för hennes skull!
 
Jag har försökt att få in en film från bröllopet på bloggen men det vill sig inte. Så det blir att få lägga upp länken till youtube så får ni som vill titta på den, den är ca 9 minuter lång men är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv! Det är lite skakigt och dåligt klippt men jag kan inte sånt med filmer så vill ni titta så är ni välkomna :)
http://www.youtube.com/watch?v=Bf8ZNsEn4sg&feature=youtu.be

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Fantastiskt fin video! Och fantastiskt fin klänning! :)

2012-07-04 @ 09:43:56
URL: http://www.cuison.se
Postat av: farmor

nu kom alla tårarna på en å samma gång!! Har gift bort min son å fått så mycket mer !! Kram till er alla 3+2

2012-07-04 @ 19:16:20
Postat av: Sandra Nilsson

men jag blir ju helt tårögd av videon! så himla fint bröllop ni verkade ha :') & när Mimmi och Jonas sjöng, så fint. det finns inget underbarare än att hitta sin livspartner. well, att få barn är jävligt högt upp på listan också dock.. <3

Svar: Tusen tack Sandra :) Det var ett fantastiskt bröllop och när Mimmi och Jonas sjöng så var inte ett öga torrt hos mig heller!
Fru Mattheos

2012-07-07 @ 01:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback