<

4H

Levis har tappat intresset för att sova om dagarna - han tar endast powernaps på ca 10-20 minuter, sen ska han vara vaken har han tänkt. Idag var ett sånt tillfälle då vi skulle åka och leta doppresent till lilla Isak som döps på lördag. Han var trött och blev lite grinig vilket ledde till att vi gick en liten promenad och hamnade på 4H och tittade på djur. Vi tittade på jättesöta killingar, lamm, kaniner och inte så söta hästar. Jag och Niko är lite rädda för hästar och är nervösa inför att  vi ska rida (ett av bröllopsuppdragen), har även hittat häst nu så nu ska det bli av! Bjuder på lite bilder från 4H.
 
  
Hästen var dock lite rolig och kom när Niko ropade "hörrö Bosse"- fast den stampade och gnäggade så lite läskig var den ändå. Men ändå tog Niko steget och klappade den och jag har bildbevis!
 
 
Hade folk här idag igen, nämligen mina kollegor Malin, Nathalie och Agneta, Agnetas dotter Nelly var även med. Det var mysigt att träffa dom och ännu en gång fick Levis paket - han blir så bortskämd den lillskrutten! Det var mycket trevligt att dom kom förbi en sväng :)
 
Till sist bjuder jag på tre bilder, en på mig och Levis, en på Niko och Levis när han blev flaskmatad för första gången (testade att pumpa) och sen en på Levis. Han tittar lite roligt på bilden men är ändå så otroligt söt så jag får dåndimper!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Som du märker, följer jag upp ditt blogg väldigt ofta. Tycker om Levis mycket och blir så glad när jag ser er lyckliga med han i famnen =)

Någonting annat jag ville uttrycka mig för är "Gud vad stor Levis blev!"... alltså det har bara gått några veckor och han ser lång ut. Hur många cm är han nu då i jämförelse med då han föddes?

Kram
/Anastasia S.

Svar: :) Han har en tendens att göra en glad :)
Han har blivit jättestor, 3 veckor idag! Han har vuxit 3 cm sen han föddes och gått upp ca 1 kg så han växer väldigt väldigt fort! Hinner knappt med! Snart har du din Nicke här och då får du se vad snabbt allt går :)
Kram
Fru Mattheos

2012-07-05 @ 08:36:22
Postat av: Saint Nikolaus

Blir en sen kommentar nu när Rebecca ligger och sover, men måste bara påpeka att bilderna är missvisande. Hästen var galen och högg efter mig med sina huggtänder, jag fick 2 millisekunder att ge den en smäll på halsen och där är bilden ifrån. Annars höll jag mig på säkra "10-meters gränsen"...

2012-07-08 @ 00:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback