<

Förskolebesök

Idag var Levis och jag på mitt jobb och hälsade på. Han fick åka buss först vilket han tyckte var väldigt spännande, han satt i mitt knä och tittade ut genom fönstret. Tog aldrig med mig vagnen utan körde bara bärsele. Det var jättekul att träffa alla kollegor och barn igen, som jag sagt innan så saknar man barnen väldigt mycket och dom verkade ha saknat mig också! Oj vad kramar jag fick och dom ville hålla på med mitt hår och klappa Levis - och inte att förglömma - titta när jag fick tårta i ansiktet. Det kortet vill dom alltid se, bjuder även er på det nedan. Levis var jättenöjd och satt mest och log åt alla barn som ville titta på honom. Att det inte blev en Eric Saade, Danny eller Svampbob Fyrkant var helt okej, Levis var fint det också :) Lovade att hälsa på snart igen!

Nu ska jag sova, imorgon ska det tvättas och sen kommer en vän på fika!


Kommentarer
Postat av: Elin #806

Gud så söt han är :)

2012-08-21 @ 07:53:50
URL: http://littleramona.blogg.se
Postat av: Cuisette

Haha, barn är bra roliga. Jag har en 7åring i familjen som också föreslog Svampbob-fyrkant som namn på min bebis i magen. När jag förklarade att det ju är en tjej därinne så ångrade han sig snabbt och sa "Då måste du döpa henne till Bob!". :)

2012-08-21 @ 12:02:20
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback