<

För ett år sen...

För ett år sen vaknade jag på morgonen, åt frukost och sa hej då till Niko. Jag gick en liten promenad, gick och mötte upp några vänner och gick sedan för att träffa syster. Sedan fick jag lite smink och håret fixades. Jag bytte om och var nervös för att smutsa ner mig.

Jag träffade Niko och vi posade lite i en park för att sedan möta upp 6 av våra närmsta vänner och våra familjer för att posa lite till. Sedan sa jag hej då till Niko o hans vänner och sa att vi ses snart. Sedan kom pappa, tog mig i armkrok och ledde mig framåt till pianomusik. Jag mötte upp Niko, vi lyssnade på musik och vi lyssnade på annat. Sedan frågade en man en enkel fråga som fick ett enkelt svar. Det ledde till att en ring kom på mitt finger och mannen sa "I therefor proclaim that you are husband and wife"!

För ett år sen så blev jag fru Mattheos och fick min drömprins!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Vilka underbart fina bilder! Och grattis i efterskott ;)

P.S Missa inte tävlingen som pågår hos mig just nu där du kan vinna ett presentkort värde 250:- hos Småkrabater.se –> http://nicki.vimedbarn.se/tavling-presentkort-varde-250/

2012-08-21 @ 23:07:48
URL: http://nicki.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback