<

Dessa rubriker...

Sedan sist har inget nytt hänt faktiskt och just nu står det helt still i huvudet! Bakandet till dopet går vidare, ska börja fundera på lite annat dopfix också! Oj vad jag tycker det är kul att planera sånt här, borde börja jobba med det! Idag hade vi två vänner här på fika vilket var väldigt trevligt. Dom kommer båda på dopet men vet inte om båda kan komma på fikat. Dock skulle hon försöka få ledigt efter att hon pratat med en annan kompis som sa "Rebecca kommer ju säkert baka en massa gott". Det är lite det jag är känd för, när vi bjuder till fika så måste jag testa olika saker varje gång, det kan vara nya kakor eller nya tårtfyllningar. Nu var det dock längesen det var en sån fika så jag får väl se att dopet blir ett sånt fika. Ingen av grejerna jag bakat har jag gjort förr.. Därför kan det bli kaos. Sen är jag ju så konstig som måste ha att allt följer färgtemat också.
 
Imorgon ska jag åka och hälsa på på mitt jobb vilket ska bli jättekul. Fick höra senast förra veckan att ett barn saknade mig då jag träffade hans mamma. Han hade fått kort på sina nya fröknar och hade frågat vart jag var. Mamman sa då att jag var ju hemma med bebisen varpå han säger "men först är hon hemma jättelänge innan bebisen kommer och nu är hon hemma jättelänge när bebisen kommer" :) Sötunge! Så det kommer bli riktigt kul att träffa alla igen, hoppas dom inte är så blyga som dom kan vara ibland utan bjuder på lite goskramar!
 
Nu ska jag fortsätta med lite dop-googlande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback