<

Vagn

Jag tror jag har börjat boa för fullt nu, eller ja gör det jag kan göra. Jag har kokat nappar, tvättat allt till lillen, vi har byggt ihop spjälsängen och bäddat den, jag har skrivit förlossningsbrev, jag har nästan packat klart BBväskan, jag har beställt extra batteri och minneskort till kameran, jag har bakat fika till framtida gäster och nu i veckan ska jag baka pajer och frysa insom vi har sen när grabben kommit då jag antar att vi inte kommer ha så mycket ork till att laga mat. Idag bäddade jag även vagnen och både jag och Niko önskar att den höll för oss då det ser så mysigt ut. Försökte fånga vagnen på bild men lyckades inte så bra, har ju inte ens tagit bort lappen på vagnen så den hänger ivägen. Men iaf, här kommer bilder på den. En Emmaljunga Citycross Limited Edition Nautic Grey. Färgen är inte riktigt som på bilden. Helst ville jag ha en vit vagn, men det blir smutsigt så lätt och en svart ville jag inte ha så detta blev en perfekt mellanlandning mellan de två färgerna :) Vagnen är bäddad med barbapappa och en fårfäll och pingumobil (nehe?). Dock funderar jag på att köpa pingupåslakanset till vagnen då jag känner att barbapappa inte känns helt rätt! Men vi får se.

 
                                           

Update på katternas spjälsängsträning. Dom har inte ens rört sängen. Dom är så duktiga så!

Kommentarer
Postat av: Moa

Huah va du boat, själv vågade jag inte göra någonting när vi väntade på storken, tji fick jag när jag kom hem från bb & inte sovit på en vecka, ta upp kläderna, fixa sängen osv osv var inte riktigt det jag hade ork/lust med när jag kom hem :p tror det är bra för knoppen att förbereda sig lite lätt. När är bf?

2012-05-07 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback