<

ESC-hysteri

Denna hysteri kring Eurovision Song Contest... Låtarna är oftast värdelösa men ändå ska jag titta på det... Förstår inte varför. Sedan skickar ju Sverige alltid vidare skitlåtar! Sverige är alltid favorittippade, säger vem? Jo svenskarna själv och när vann vi senast? Tänk vad roligt om vi hade skickat Ranelid. Se hans orangea fejja springa runt på scen och skrika "Heeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreguuuuuuuuud" eller hade han översatt det till engelska? Näe, Loreen är inte bra. Eller det kan jag nog inte säga, men Dead By April hade varit coolare att skicka (trots att sångaren lät popmesig).

Näe nu ska jag återgå till denna intressanta tävling (som nu nytt för i år visas i Australien och Nya Zeeland - jag ställer mig frågan: varför?). Vem tar hem det tror ni? Jag har ingen aning, jag har typ bara hört de söta ryska tanterna. Men snälla, byt ut de jäkla programledarna!


Kommentarer
Postat av: Syster

Skämtar du Becca, tycker du inte Loreen är bra?! Nu får du skärpa dig ;-)

2012-05-26 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback