<

2 4 6 9 8 1 6 7 4 8 5 2 0 9 8 1 2 1 2 1

Idag har varit en väldigt produktiv dag. Jag och Niko har pratat jättemycket! Dock har pratet låtit "2 4 6 8 1 3 5 0 9 3 2 8 3 5 4 6 7" osv. Jag har nämligen hjälpt honom lite med hans C-uppsats. Jag har ju lovat att försöka knipa ihop så lillen inte kommer förrän som tidigast kvällen den 1 juni då han har opponering på dagen. Kan jag inte knipa så har jag i alla fall fått lite pluspoäng nu när jag hjälp honom :P Dock började jag se dubbelt efter ett tag och glömde typ bort vad siffrorna hette! Men vi har varit duktiga och nu är han på G :) Dock har ju sifferträningen gjort att man kanske i framtiden lär sig snapsvisan "1 2 65 6 7.." eller hur siffrorna nu är. Nåt ger det nog ändå :) En make som blev glad över hjälpen räcker nog det :)

Har även haft en viktig uppgift idag. Jag har provsmakat energidrycker (eller okej, testade bara en). Jag har läst att det kan vara smart att ha med sig energidrycker på förlossningen för att få lite snabb energi. Problemet är att jag inte gillar energidrycker, eller har aldrig druckit det egentligen förutom smakat någon klunk. Nu har jag testdruckit för att se så jag inte spydde av det! Jag klarade det bra men blev konstigt nog trött av det... Kanske är något fel på mig... Har även laddat med dextrosol och choklad! Nu är väskan helt packad och klar och Niko har en kom-ihåg-lapp på kylen så han får se till att allt kommer med den stora dagen när vi väl ska åka in.

2 veckor kvar idag... Helt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback