<

Gissningar och byxor!

Imorgon är det dags för 3D ultraljud och jag är så spänd för det!! Jag vill verkligen att knodden ligger bra så man ser allt som jag vill! Vi har ju redan kollat könet men hoppas på att det syns bättre nu vad det är så det känns mer säkert! Så vad tror ni kära bloggläsare (ni som inte vet såklart) vad är det som gömmer sig i magen? Imorgon berättar jag svaret är planen :) Nedan har ni nytagna bilder från idag, v28+6, vissa vill ju gissa på magformen och vissa på hjärtslag, senaste hjärtljuden låg på 138 slag i minuten! Så vad säger ni?

   

Var på konsert ikväll, Hammerfall på Katalin: min första hårdrockskonsert! Dom var bra live, dock tyckte jag det var lite mycket "gnälliga" gitarrsolon men annars var det bra :) Tyckte det var extremt komiskt att dom hade koreografi.. Eller ja, den bestod utav att alla headbangade samtidigt och rörde gitarrerna på samma sätt. Det roade mig. Sen funderade jag även på hur mycket schampoo deras turnebuss innehåller... Samt hur många hjärnceller man tappar när man headbangar så mycket som dom gör...Det är sånt jag funderar på. Det var även en som innan konserten frågade vart jag köpt min klänning för den var så fin. Det är inte varje dag man hör sånt :) Sen så skulle jag inte påstå att det är en klänning längre... Dom flesta av mina klänningar är numera tröjor. Och just det, en stor grej. Jag hade jeans ikväll! För er som inte känner mig så väl så låter det kanske inte konstigt men jag äger inte ens ett par byxor förrän min kära Nattis hade några mammabyxor jag kunde låna :) Det var första gången Niko såg mig i jeans sa han och vi är inne på vårt 4e år... Då kan ni ju förstå hur längesen det var jag hade byxor.

Jag tror det var allt. Gissa nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: BeccaKK

Jag tror det blir en tjej :)

2012-03-15 @ 18:33:51
Postat av: BeccaKK

ska man kolla magformen så skulle jag nog säga en kille, men jag ställde liksom in mig på att du kommer få en tjej när du berättade vad som var på gång :)

2012-03-15 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback