<

Dop

Om jag och Niko skulle säga hur Levis skötte sig under dopet skulle vi båda säga exemplariskt! Han sa inte ett ljud, låg och sov och log lite åt Isak när han fick vatten på huvudet! Allt jag tänkte var, skratta inte, snart är det din tur! Levis var minst på tillställningen oxh lyckades bära samma kläder som huvudpersonen (se bild nedan). Dopet var trevligt, Isak var söt och fikat var supergott! Tror presenten blev bra också, två stora godsedjur. En korv från mig o Niko och en hund av Levis, så Isak hade nån att busa med tills dom sågs nästa gång! Levis har även träffat lite släkt, gammelfarmor och gammelfarfar, hans tremänningar/sysslingar Tilde, Isak och Gabriel och Nikos kusin Linda! Tror dom gillade Levis då det blixtrades från kameror för fullt! Levis gillade även hans tremänningar, Niko frågade om han tyckte det var kul och som svar fick han ett stoooort leende :) Bjuder på två bilder, tror jag. En på Levis fina outfit och en på min snygga man och vår fantastiska son!


Kommentarer
Postat av: carro

vilken söt liten kille ni har :)

2012-07-08 @ 15:46:09
URL: http://wcarro.blogg.se
Postat av: carolin

vilken härlig blogg du har (: har själv två barn & gifter mig nu i augusti =)

2012-07-10 @ 15:16:02
URL: http://ccandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback