<

6 veckors glad bebis!

Jag ber om ursäkt. Bloggen har fått ligga på is nu under vår semester! Jag ska ta upp det igen nån dag - men nu njuter jag mest av Levis. Älskade lilla pojken som idag är 6 veckor och firar det med att passera 6kg gränsen! 6060g (+650g på 1½vecka!!) och 59,2 cm lång. Han växer för varje dag och det gör även min kärlek för det lilla livet! Han har börjar skratta som bara den, mest åt pappa Niko när han busar med honom! Vi gjorde även hans hand- och fotavtryck idag :) Bjuder på lite bilder från idag :) Bilden när han ligger på mage och lyfter huvudet är från idag! Första ggn vi la han på mage och han chockade sin mamma och pappa med att lyfta högt högt. Vilken kille vi har!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin #806

Vilka underbara bilder på pojken :D

2012-07-27 @ 01:51:50
URL: http://littleramona.blogg.se
Postat av: Cuisette

Måste vara mina gravidhormoner men jag blir helt tårögd när jag ser hans söta lilla leende. Vilken fin pojke ni har! :)

2012-07-27 @ 15:05:19
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback