<

Åttonde februari

Är inne i inredningstankar nu, eller rättare sagt hur vi på bästa sätt ska få plats med allt som kommer med barnet. Jag tror vi behöver en ny säng och nya tapeter (som inte har något med förvaring att göra men det blir fint) :) Vi har ju inte en lägenhet med mycket förvaring inte men vill man så går det.

Har varit på försäkringskassan idag med lite frågor. Nu tror jag vi har läget under kontroll, Niko ska få fundera lite på hur han vill lägga upp sommaren med jobb/föräldraledighet. Känns som att det är så långt borta men ändå så nära. Imorgon går jag in i v25 (24+0), bara 15 veckor kvar... Mycket som ska hinnas med innan dess. Namn ska bestämmas också. Tjejnamn är klart men killnamn där velar vi fram och tillbaka men vi har ju som tur är några veckor på oss att fundera :)

Började skriva på gravidpenningsansökan idag, det är inte lätt att få med det som kanske borde vara med. Har fått hjälp både av syster och Jennie som båda fått ansökningarna godkända. Ska även till sjukgymnasten imorgon och förhoppningsvis får jag lite koll på vad det är med mina skinkor, mina lår, min rygg och mitt knä. Inte bara fantastiskt att vara gravid.

Nu buffar knodden runt i magen så dags att sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback