<

"jag har ju gjort dig på smällen så jag har inget val"

Det är lätt att göra av med en massa pengar... Det har Niko kommit på, iaf när man BARA ska åka till en affär och hamnar i ett par till! Men vi ska vinna tillbaka allt på söndag, då ska vi spela bingolotto tänkte vi! Jag sa ju att jag tyckte att jag såg ut som en morsa nu med nya frisyren och nu så lever jag mig in i det på riktigt. Jag har nämligen börjat virka, en babyfilt har jag tänkt mig! Det lär ta sin lilla tid men jag har ju tid på mig :)

Min kära make har kläckt ur sig så fina kommentarer idag. Den första var i morse då vi pratade om vi ville göra 3D/4D ultraljud eller inte. Då säger han "vi kan visa barnet hur det såg ut när det var ett litet spjäl". Spjäl... Det hade med att barnet sover i spjälsäng, därav spjäl ist för barn/bebis. Den andra kommentaren kom när jag tackade för han kört runt mig en massa idag då säger han så vackert "jag har ju gjort dig på smällen så jag har inget val"! Han är fin min man :)

Just nu känner jag att jag inte har något att skriva så det är bäst att lägga ner detta. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback