<

Gamla Rebecca i ny version...

Ja det var tänkt så. Långt mörkbrunt hår skulle jag ha! Men det tyckte inte frisören, håret var så slitet och en massa var tvungen att åka av! Nu ser jag ut som en morsa... Ja det är ju det jag kommer bli men jag vill inte se ut som en för det... Men enbart för er läsare så ska jag lägga ut kort. Kortet stämmer inte riktigt, håret ser mycket finare ut på kortet än vad det gör på riktigt. Håret ser ju dock fräschare ut nu, inte lika slitet. Men ändå, jag ville ha långt!! Måste även tillägga att jag har en fantastisk make som körde mig till frisören, väntade tills jag var klar och sedan åkte och handlade en klänning till lördagens 50-års kalas :) Han är underbar min Niko!

          


Idag har Sverige inte bara fått en prinsessa utan min fina vackra vän Jennie har fått sig en liten prins. En söt liten fantastisk Liam! Jag är så glad för hennes skull och hoppas att jag får träffa underverket snart! Grattis Jennie!!

Kommentarer
Postat av: carina

du blev ju jättefin!!! precis så jag minns dej, från första mötet med dej<3

Vackrare morsa får man leta efter! Vad glad du gör mej när du berömmer din make,jag har fina söner

2012-02-23 @ 22:06:31
Postat av: Syster

Jättefin i håret :-) Tog du en solning också eller? ;-) du är så brun på efterbilden haha. Kamera effekt? ;P

2012-02-23 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback