<

Såklart lillen ska glida runt i en Ferrari!

Idag köpte vi nog snyggaste barnstolen nånsin! Niko är en riktig ferrari älskare och när jag fick syn på en ferrari bilbarnstol så var vi bara tvugna att ha den. Såklart lillen ska glida runt i en Ferrari! Dessutom ska vi ju byta någongång - snart säkert med tanke på hur fort Levis växer. Kolla vilken skönhet vi nu har hemma :)
 
 
Det var ju nåt jag tänkte skriva.. Har idag börjat bakandet till Levis dop den 8 september - jag har ju fått för mig om att göra allt själv! Men baka är kul och jag tycker ändå jag är bra på det om jag får säga det själv. Kläder till Levis dopfika är beställt och kläder till honom när vi ska på Lowes dop :) Känns skönt att bocka av lite saker.
 
Skrutten har börjat drömma en massa, många gånger han vaknar nu och bara gråter och gråter. Det gör så ont i mammahjärtat... Men som tur är så blir han glad av lite kramar och somnar om då.
 
Det var nog allt för nu, återkommer snart igen.
 

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Vad duktig du är som ska pula ihop allting själv inför dopet. Jag blev utmattad av bara tanken. Försvinner tröttheten på en gång sen när man har fött? Ibland inser jag att jag inte ens kommer ihåg hur det känns att inte vara trött.

Tack för din fina kommentar! Din blogg ligger helt klart i topp av mina favoritbloggar också! :)

2012-08-18 @ 09:35:02
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback